25 Temmuz 2012 Çarşamba

Gözlerimi kapattığımda, hayatımdayım..


Çok seviyorum kimsenin bilmediği şarkılarda kendimi kaybetmeyi, yüzü olmayan seslerin bana yazılmış şarkıları, bana söylemelerini.. Hiç yaşamadığım anıları yad etmeyi, görmediğim yerlerde koşmayı, hatta sırılsıklam olduğum yağmurda çamura bulanmayı.. 

Hayal kurmayı seviyorum ben! Hayatımdan bu kadar memnunken hem de. 

Çünkü hayaller önemli... Eğer otobüste giderken ya da karşınızdaki çok sıkıcı bir şey anlatırken dalıp uzaklara gittiğinizde gördüğünüz şeyi aslında yapabilecekseniz, hatta geçmişte yaptıysanız, ne mutlu size. Bence bu memnun olmanız gereken bir hayatınız olduğunuz anlamına gelir. 

Yapamıyor musunuz? Ya düşünüzü değiştirin ya da kendinizi. Hayatın size sadece bir kez verilen bir hediye olduğunu unutmayın. Ve her zaman sadece kendiniz için yaşayın. 

Yani pişman olmayın. 

Demek çok kolaydır dediler, denemek istedim.

Bize yazılan şarkıyla iyi geceler.. 














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...