23 Temmuz 2012 Pazartesi

Pazar Pazar, Pazartesi uyarısı


Sanırım yazı işinde biraz daha depolu gitmeliyim.. Gün dışarda geçiyorsa yazacak resim çekecek zaman olmuyor (yani genelde;)) Tamam, işin aslı, haydi yazıyorum dediğim anda kaçan bir yaratıcılığa sahip olmam. O bile kafasına göre ortaya çıkarken benden denge bekleyen insanların oluşu.. Nasıl desem. Pek ümitli ;)

Neyse gelelim asıl konumuza. Yarın yeni haftaya başlıyoruzz.. (Çığlık ve alkışları duyabiliyorum;)). Yeni haftalarımızın en sevdiğim günü olan Pazartesileri aslında elime boks eldiveni takıp, erkeklere has o göğüs atma hareketi ile ona buna sataşıp, kaşınmak için mükemmel bir gün. Allah'tan açık görüşlü ve "Yazıklar Olsun" pankartıma bile gülerek karşılık veren, arada rap, çoğu zaman arabesk (ekonomik krizler sağolsun) takılan insanlarla çalışıyorum da ben onlara, onlar da bana normal geliyor. Diğer türlüsüne Allah sabır versin.. 

Neyse yarının, yok yok yeni haftanın, hepimiz için güzel, eğlenceli vebaşarılı hikayelerle dolu olmasını, biraz da hızlı geçmesini diliyor, yarın sabah nasıl olucağımı çok iyi bildiğimden  uyarımı şimdiden yapıyorum..




İyi haftalar! 

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...