28 Temmuz 2012 Cumartesi

What the f*ck?!?





Bu aralar ne yapmak, olmak istediysem tersi gibi davrandığımı fark ettim. Gülmek mi istiyorum, suratım ekşi muz yemiş maymun gibi buluyorum kendimi. Sevmek mi istiyorum, trip atıyorum, umursamıyor gibi davranıyorum! 26 yaşında ergenliğe giriyor gibi hissediyorum ordakiii!! Kimsen artık! Ben kimim dendiğinde ne kadar bende olmayan özellikler varsa bir an toplanıp ahan da buyum diyor karşımdakine. Buyum dediği insan da genelde "ay napıosun şekerim, tatlım, akşam çaldır ,konuşalım msj at" fln diyen insan tipinde oluyor. Kİiii ben o değiliiinmmm!!! Oysa normalde söylemek istediğim, "yoğunum, ilgilenmiyorum! Bi az uzak dur" oluyor. 

İlk kez bu kadar kişisel yazıyorum. Hoş bunun için 10 post beklemiş olmam demek benim yeni bir zaferim demek. Sır sakla be kızım, biraz yüzünden okunmasın, kimse bilmesin dimi? Yok, o da yok.. Biraz efendi ol, az konuş, az gül, az şaka yap, sınırların olsun insanlarla.. Yok, o da yok.. Genelde umursamaz tavırlarda sürekli geyik hallerde, aynada görsem "tüüü rezil" dicek hareketlerde buluyorum kendimi. Son zamanlarda sevdiklerimi de kırıyorum galiba. Biraz düşün öyle konuş diyorum, düşününce kızıyorum, düşünüp konuşunca daha çok saçmalıyorum. Nefes al diyorum, onda da sonuç anca ciğerlere çekilen sigara oluyor ki onu da geçenlerde bırakıp sevinçten tekrar başladık. Evet aşık arkadaşımın hayat sevincini paylaşıyorum sigaralarla J İşte bu da mantıklı bir hareket.. 

Genelde "çok mantıklısın sen, hep kafan değil, biraz kalbin çalışsın" denilen ben olur olmaz tepkiler veren biri oluverdim. (Hiç değildim de ondan garipsiyorum şu sıralar ;)) Genel olarak plan yok, düzen yok. Belki de çok düzen var da için de plan yok. Benim ne kadar kafam karışıksa sizinkini de karıştırdım inşallah. "Ne diyo be bu?" dediğiniz an bu post amacına ulaştı demektir. Çünkü artık siz de benimle aynı soruyu soruyorsunuz. Oh be yalnız değilim ;)  

Ve iyi geceler diliyorum. Bu arada kime diliyorum onu bile bilmiyorum. Sanırım sadece kendime diyorum. İyi geceler gram dengesini de sıcakla buharlaştıran ben, yarın birine bir şey söylerken lütfen iki saniye düşün. Ya da yok yok sen onu yapamazsın. Sen bu aralar evden çıkma. İşe de gitme. Dik biç. Bişeyler yap. Çok da uykusuz kalma. Yarın cumartesi diye şu saatte de sevinç çığlıkları atma. Hadi görelim seni.


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...