30 Aralık 2012 Pazar

Dilekler hazırlansın, yeni yıl geliyor!


İstediğiniz şeylerin resimlerini gözünüzün önünde tuttuğunuzda bir süre sonra siz farkında bile olmadan dileklerinizin gerçek olduğunu biliyor muydunuz? Secret öyle dio işte… Tüm yıl secret ettik, yılı da böyle bitirelim dedim ordan buradan dileklerimi buldum, kestim biçtim, yapıştırdım ağacıma (karton ağaç tabii ki :))



2013’de tam 27 yaşında olacağım! Tam 27!! Eskiden 25 yaşına geldiğimde tüm hayatımın düzene girmiş, nerede yaşamak, ne yapmak, kiminle olmak istediğimi çözmüş olacağımdan o kadar emindim ki.. 25 yaşını bitirdiğimde (malum bitirilen yaş söylenir;)), hiiiçç de öyle olmadığını öğrendim. Kalmış 3 aycık, 27 yaşındayım diyelim.. Hala ne istediğimi bilmiyorum, bir gün Ankara’ya dönmek, bir gün İzmir’de emekli olmak, bir gün İstanbul’da kaybolmak istiyorum. Bir gün sevdiğimi ertesi gün istemiyorum, bir gün iş kadını olmak, bir gün atölyemde kesmek, biçmek, ellerimle bir şeyler yapmak istiyorum.. 25’i geçeli 2 yıl oldu ve bu 2 yıl bana hayatımın hep böyle geçebileceğini öğretti. İşin garip yanı, sanki böyle olmasını seviyorum da.. Sanki elimde hep bir koz varmış gibi.. Bak giderim diyebiliyorum bir sorun çıktığında, ya da kırıldığımda aslında onu sevmemiştim diyebiliyorum. Sonuç olarak bu belirsizliğe bile alıştım, hatta bu belirsizlik bana hayatın ulaşılması gereken bir nokta değil de tadına varılması gereken bir yolculuk olduğunu öğretti. Hiç pişman olmadan, her şey iyi ki olmuş diyerek, ama her şeyden ders alarak devam edilmesi gereken bir yolmuş hayat meğerse… Tutkularımızın, amaçlarımızın olması bu yolun en keyifli yanı. Onlar olmadan ne yol, ne hayat anlamlı olurdu. 

Neyse, felsefeyi bırakalım, 2013’e bakalım.. Bu yıldan garip bir şekilde umutluyum (geçen yıldan hiç değildim ya:)).  Sanki tüm dileklerim gerçek olucak.. Bu hissin gerçek olduğunu size kanıtlamak için, dileklerimi bloğa koyuyorum. Bakalım bir yıl sonra bu dileklerin kaçı olmuş olacak.. İnşallah hepsi olur.. Tabii sizinkiler de ;) 



Ailem.. En büyük desteklerim.. Tanıdığım en komik insanlar.. Huzurları, sağlıkları, neşeleri bozulmasın.. Onlarla olmak, bana oldukları kadar onlara destek olmak istiyorum.. 


Aşk’ı dilemeyen bir kişi bile var mı? Ben de diliyorum tabii.. Öyle her gün bana gül alan, ismimle kafiyeli şiirler yazan, aman aman sürekli beni öven değil. Gerçek bir aşk, hayat arkadaşı.. Kavga da edebileceğim, gülebileceğim, hayallerimi paylaşabileceğim.. Bonnie and Clyde gibi.. Dünya’ya karşı biz.. Sonu kötü bitse de yaşadım diyebilmek istiyorum.. :) 



Dostlarımla olmak istiyorum.. Upuzun sofralarda Abimle, Müzümle, Öznurumla, Busemle, Pelikuşla, Cemoyla, Pınarlarımla, Edoşumla, Feyle, Yağmurla, Kralla, Kıvoşla, İncimle, Cengizle, Emremle, Züllüyle hem yemek yemek, hem de bol bol kahkaha atmak istiyorum.. Uzaklarda yaşıyor olsak da, onlarla olmak istiyorum bir ömür boyu..



Başarılı olmak istiyorum.. Elime geçen şansları kullanmak, dünyayı gezmek, gördüğüm her ülkede anılar toplamak istiyorum.. Büyümek istiyorum dünyamda..


Korkularım yok mu? Hem de nasıl var… Hepsine ıh beni alt edersiniz demek istiyorum! 


Bir gün kendi yerim olsun istiyorum.. Bana ait.. Benim yaptığım.. 


Öyle bir yolculuğa çıkmak istiyorum ki.. Tasasız.. Dertsiz.. Bol hayalli.. Karavanımla yolculuk yapmak, saçma sapan kumaşlarımla çadırımı kurmak, gökyüzüne daha yakın olmak için balonuma binmek istiyorum... Dinleyenler yok artık demesinler istiyorum :) 


Yaratmak istiyorum.. Dikmek, biçmek, örmek.. Ellerimle yapmak istiyorum her şeyi..


Bir köşem olsun.. Kimsenin bana dokunamadığı, ara sıra kaçıp nefes alabildiğim bana özel bir yer.. Bir ev, belki de bir koltuk istiyorum..


Veee son olaraaaaakk…. Yıllardır itinayla oynadığım ama sürekli avcumu yaladığım şans oyunlarından, süper olur, sayısal olur, at yarışı olur (attığımızdan oda bir şans oyunu sayılır), hatta bu seneki milli piyango olur.. Yahu biri artık çıksın istiyorum. Yılların emeği var sonuçta J

İstiyorum bazı şeyleri ama en çok şükrediyorum hayatım için. Her şey öyle güzel ki..

Size de bol eğlenceli, kahkahalı, sağlıklı, huzurlu yıllar diliyorum.. Nice senelere, hep birlikte olmayı diliyorum! 

İyi ki varsınız!

Buket


10 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Yaşlanmasak da hep aynı yaşta kalsak.. Ama o yaş da bu yaş olmasa. Örneğin 30 da kalalım. Herkes 30'un kendiyle en barışık, hayatı en çok anladığı yaş olduğunu söylüyor. Orda kalalım en iyisi. Yani daha zamanı durdurmaya var. Bu arada iyi seneler sana da!
      p.s.:Ağaç yanmadı ;)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Kim söylediyse yalan söylemiş. Önce insanın gönlü yaşlanır bi kere.. :(
      Ben de sportif sayılırım aslında. Evimde pilates topum var. Üstüne dantel örtüp, biblo koydum :)

      Sil
  2. 01,01,2013 yeni yıl insana bakarım ne yenilikler getirecek hep beraber görücez..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok güzel şeyler getirir! Yani bi milli piyango kazanamayabiliriz ama sevdiklerimizle olalım, onlar bizim kıymetimizi, biz onlarınkini bilelim yeter sanki. Hep beraber görücez.. Bakalım :)

      Sil
  3. Fotoğraflı dilek ağacı fikrine bayıldım, biraz geç gördüm ama bir sonraki sene ben de böyle bir şey hazırlamalıyım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani yeni yılın ilk 21 gününde pek bir gelişme olmadı ama olsun uzun vadede işe yarayacağına inancım sonsuz :) Secret edelim, gerisi hayırlısı :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...