12 Aralık 2012 Çarşamba

Gülüyorum kendi kendime!


Evde, işte, yolda nerde olursa olsun kendi kendine eğlenmeyen insanları anlayamıyorum. Her tarafta eğlenilebilecek, gülünebilecek şeyler var oysa. Siz yeter ki gülmek isteyin ve görmeyi bilin..  

Örnek:

Yağmurlar, soğuk hava, taş zeminli ofisler (güya bizimki laminant, “güya” önemli) ve evde terliksiz dolaşma hobim yüzünden bir güzel üşütmüşüm. Dün gece ağrıdan resmen uyuyamadım. Hoş ondan öncede üst kat komşum tv izlerken uyuyakaldığından ben uyuyamadım. Kadının 5 duyusundan 2’si tamamen iptal, diğerlerini de işine geldiğince kullandığından eminim. Çalışmayan iki duyu organından beni en çok ilgilendireni kulakları tabii ki. Teyzem ne izlese benim evimde yankılanıyor. Dün de TV açıkken uyuyakalmış herhalde, gecenin bir körü kanal D evimde, baş köşemde bağırınıyordu resmen. Kadın 3 gibi kapattı, bu sefer de ben ağrılara dayanamayıp nerde benim su torbaaaaam diye kalktım yatağımdan. Gece saat 3 gibi tek gözüm kapalı, evin tüm kapı ve duvarlarına kendimi vura vura küçük odaya ulaştım. Bu odada bişi bulmak için harita çizsem yeridir. Her yerde bişiler var, bir tarafta kumaşlar, diğer tarafta kutular içinde ayakkabılar, çantalar, dikiş makinası, ütü masası, daha bir dünya ıvır zıvır.. Yani benim favori odam J Gecenin de mahmurluğuyla odanın altını üstüne getirip sonunda buldum kıymetlimi. Az buçuk uyandığım için  bu sefer duvarları sıyıra sıyıra mutfağa ulaştım ısıttım suyumu, koydum su torbama sarıldım uyudum ona. Ne de çok özlemişim onu J

Gece doğru dürüst uyuyamadığımdan sabah da uyanamadım tabii ki. Öyle bir gözümü açıyım dedim bir baktım saat 8 olmuş! Kaptım su torbasını kalktım yataktan. Su içmek için mutfağa doğru giderken su torbasını da girişe bırakmışım. Sonra her gün olduğu gibi, sadece x 2 hızla sırasıyla wc, yüzgöz yıkama, üst baş giyinme, bişiler atıştırma, ayakkabı giyme operasyonunu tamamlayıp çıktım evden.

Akşam olup döndüğümde girişte ne göriim. Boynu bükük su torbam beni bekliyorDayanamadım. Yüzü gülme sırası sende dedim. Nasıl olsa facebookta kimse göründüğü gibi değil, seni de öyle bir göstereceğim ki zamanında seni kenara itenler ne yaptık diye kendilerini duvardan duvara vuracaklar dedim!

Ve karşınızda baylar bayaannlaarrrr.. Bir zamanlar sizin tarafınızdan itilen, kakılan ama ihtiyacınız olduğunda sizi sorgusuz sualsiz ısıtan.. Değerini asla bilmediğiniz, bilseniz de belli etmediğiniz.. Bir zamanların önemsizi, günümüzün kıymetlisi..

Onun adı...

Sıcak su torbası...



Ne o gülümsüyor musunuz?
;)

Buket

11 yorum:

  1. Yok gülümsemedim, bildiğiniz güldüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın sıcak su torbalı hayat o zaman :)))

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Su torbasını kokoş minik köpekler yerine koymayalım lütfen. O artık patron ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. Yazını tebessümle okudum :) Allah iyiliğini versin emi.Hayırlı akşamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yılda Allah hepimize iyilik, güzellik versin ;))
      Ps.:(Mülayim mode on)

      Sil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...