19 Aralık 2012 Çarşamba

İlk Hediyemiz, 51. Okura Kurabiye sepeti ;)



Hatırlarsanız yazın ortasında kek tarifi verip 50. okura o keki gönderme sözü vermiştim (bknz Nesquick'li Kek Tarifi). Teee o zamandan bu zamana 50. okuru dört gözle beklerken 50. okurumuz Bloglar Mahallesi  oldu! Blog yazarlarına her konuda yardımcı olan site çalışanlarına mail attım hemen. Aslında çok güzel bir fırsattı. Bu güne kadar sürekli bilinmeyen blogları tanıtmak için uğraşan site sonunda bir şeyle ödüllendirilecekti. Kısacık bir zamanda mailime cevap geldi. Çok sevindiklerini ancak kuralları gereği kendilerine değil bir sonrakine ödülün verilmesini rica ettiler. 51. okur da onlar sayesinde benim bloğumun takipçisi olmuştu. Kazanana ulaşmam konusunda yardımcı olmak için ellerinden geleni yapıp, "tüm uğraşlarımız bu kadar tatlı olsa!" dediler. Alın sizee yeni yıl ruhuu sayın okurlaaaarrr.. Hiç birşey beklememek ve birini, hem de hiç tanımadığınız birini mutlu etmek.. Bloglar Mahallesine http://bloglarmahallesi.com/  linkinden ulaşabilirsiniz. Farklı blogları tanırken, diğer bloglar da sizi tanımaya başlayacaktır. Çok uzatmıyor onlara teşekkür ediyorum her şey için :)

Neyse gelelim 51. takipçimize, yani kazanan okura. Kek sözü vermiştim ama her zamanki gibi kurabiyeler baskın çıktı. Bugün hediyemiz kendisinde olucak. Zezeeeeee, tüm yılın çok mutlu huzurlu, bol sürprizli geçmesini dilerim! Her şey gönlünce olsun, şey, bi de afiyet olsun :))



2013 öyle bir gelsiiinnn kii.. 2012'nin yüklerini alsın, huzur versin, mutlu etsin.. Ve bunların hepsini diğer yıllara da taşısın inşallaaahhh..

Herşey gönlünüzce olsuunn..

Buket

9 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Ben zaten kurabiye sevmem ki :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaş yavaş ısınıyorum hediye gönderimlerine. Bakarsın bundan sonraki senin olur :)

      Sil
  3. Çok güzel bir hediye, bayılırım kurabiyelere :) kutluyorum arkadaşımızı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki Puki's Cookie House şubesi sizin oralara kadar gelir bir gün ;)) İnşallaaahh:)

      Sil
  4. Yaa kurabiyeeeeeeeeee annem yapmayalı uzun zaman olmuş sanki. Bana özel çekilişsin olmaz di mi ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm :) Ama annen sana kıyak geçer bence :)

      Sil
    2. :( Napalım bir söyleyim o zaman olmadı en yakın pastahaneciye. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...