6 Aralık 2012 Perşembe

ZZZzz..

Son 1,5 - 2 yıldır kendi kendime "senin derdin ne istediğini bilmemen" diyip duruyorum. "Gitmek mi istiyorum, kalmak mı? Taşınsam mı, yoksa alt katta oturan ördekli katil ikizlerle mutlu muyum? Birine güvensem mi yoksa tek güvenmem gereken kendim mi? Ailemin kollarına dönüp ömür boyu çocuk mu kalsam yoksa düşe kalka kendi seçtiğim hayatı mı yaşasam?" Bitmedi sorularım bitmedi!! 

Her şey hakkında fikri varmış gibi davranan ben, etkisiz tepkisiz "sayısal tuttu, tuttucak" mantığıyla yaşamaya başladım! Baktım bir sorun var, üstesinden ben gelemiyorum açtım bilgisayarımı, girdim hepsiburada.com'a! Tamam alışveriş yaptım ama ne aldım?? Hani şu seni gaza getiren yav sen iste kulun köpeğin olsun dünya diyen kişisel gelişim kitaplarından aldım tabi ki :)) Lütfen ilk öyle "vaahh yazık" bakışını evinde bir tane bile o kitaplardan olmayan atsın, rica edicem.. 

Kişisel Gelişim operasyonu, 1. safhası kitapların ödemesini yaparak tamamlandı. Hepsiburada.com pek zengin olacak kitapların hepsi birer gün arayla geldi. 6 günde tamamlanan kitaplardan sonra aynı siparişte olan pilates setim de ayrı bir kargoyla geldi ve açıkçası top kişisel gelişim kitaplarından bin kat daha fazla işe yaradı. Üstünden her düşüşümde daha da güldürdü sağolsun (evet top sağolsun;)). Bitmedi tabii ki, uzun zaman önce kitabını okuduğum The Secret filmini 50 kez izleyip sonra bi de utanmadan telefonumda yürüyüşlerde dinlemeye başladım. Oturdum sahilde, ne istiyorsun arkadaşım sen dedim içimdekine.. Meditasyon yapmak için topraklanmak, topraklanmak için Çakra ve Aura kitabını okumak lazım dediler, gittim aldım hatta kitabının ilk bölümünü bile bitirdim (kavram çokluğundan kitap okunmuyor desem yeridir :s). 

Onca uğraşın sonunda ne mi oldu?? 

Ne yazık ki hala ZZzzz.. modundayım ve kendimle hiç gurur duymuyorum.. 


Bi de olur da ikinci el az kullanılmış kişisel gelişim kitaplarına ihtiyacınız varsa haber verin ;) 

Buket 

11 yorum:

  1. geçn gün bir arkadaşım dedi ki "eğer karar veremiyorsan, o noktada o olayın altında senin hoşuna giden bir şey var, seni besliyor ve sen bu yüzden karar vermeyi erteliyorsun."
    kağıt kalemini al oturup yaz :) biliyorsun o tür kitaplara ben de servet harcadım ( harcıyorum da hala) ancak sadece okuyunca bi b.ka yaramıyorlar. yazarak da bi halt olmazsa, hepsini yakıp onlarla ısınacağım bu kış ahahaa

    YanıtlaSil
  2. İncim biliosun bu konularda idolüm sensin. Daha okunmamış kalın kalın kitaplarım var. Bunların ısıtma kapasitesi mi yüksek yoksa öğretme mi sen bişi söyle ona göre ben de demir kovayı kuruyım salona.. Malum elektrik de doğal gaz da aldı başını gidio.. Oran buran üşürken istediğin kadar etrafın sıcak olduğunu düşün, ne fayda?? Herkesi Uçan Karavanımda ciddiyete ve gerçekliğe davet ediyorum!
    :))) Cuma cuma hem de.. İyice şüphelendim kendimden..
    Ps.: bi post'da buraya yazsaymışım :S

    YanıtlaSil
  3. Kişisel gelişim kitaplarının tek faydası, yazanı zengin etmesi :)) İtiraf ediyorum, yıllar evvel bir kaç tane okudum. Ama baktım ki, beni ben tanırım en iyi..Ne istediğimi, kapasitemin ne olduğunu, neyi ne zaman yapabileceğimi.... O halde kendi kendimin yaşam koçu olmak ne mantıklısı ve işe yarayanı bence..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık vicdan, birazcık empati, birazcık da öz güven cilt cilt kişisel kitabına eş değerli valla :))

      Sil
    2. Tamam işte, işin sırrı çözülmüş :)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derin nefes alıyoruz şimdi.. Sakinleşiyoruz ve hayatımızı yaşamaya devam ediyoruz. İsteyince hiç bişi olmuo. Onun için sen şimdi sevdiğin şeyleri yapmaya devam et, mutlu ol, ancak o zaman sevebileceğin insanlarla tanışabilir ve gerçekten istediğin şeyleri yaşayabilirsin..
      Ps.: Sayende içimdeki Ayşe teyze çıktı. Elinde kahve komşunun çocuğuna öğüt veriyormuşum gibi hissettim. Daha pozitif lütfen.. Olmuo ama. ;)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...