4 Nisan 2013 Perşembe

Gaziantep'te inceeekk vaarr..

Tam bir haftadır paylaşmak için can atıyorum, veee sonundaa zaman buldum! :) (Gören de aman aman yoğun sancak. Yaşlandık mıı, bahar havasından mı iş-spor-ev ve ZZzzz modundayım.)

Geçen hafta Gaziantep'e gittik iş için. Tedarikçileri görüp, bir müşteriyle toplantı yaptık geldik. Zaten iş için olmasa nerdeee biz de gezmek, görmek.. Ahh ahh ;) )

Sabah erkenden aktarmali gittik Gaziantep'e. Once islerimizi hallettik sonra oneriler üzerine İmam Çağdaş'a yemeğe gittik.. Herşeyden azıcık başladık menümüze, önce minicik lahmacun, sonra ali nazik.. Ye babam ye..  Gaziantepin tatlıları kadar bence tatlı insanları da meşur olmalı. Yani nereye gitseniz insanların yüzü gülüyor, size yardımcı oluyorlar, ikramda bulunuyorlar. Kaç memleket kaldı böyle bi diin bana?

Bu arada İmam Çağdaş dedik diye öyle kıktırık falan düşünmeyin. İçersi gayet itinayla tasarlanmış, ayrıca çalışanlar vızır vızır etrafınızda.

Bişi de itiraf etmeliyim. Uzun zamandır o kadar yemediğim için gece resmen saat ikiye kadar dağ gibi göbeğimi bir o yana bir bu yana döndürdüm durdum. En son 2'yi geçiyordu, sonra gözümü bir açtım saat 7:00! İş seyahatlari iyi hoş ama zamanınız her zaman kısıtlı. Hemencik giyinip başladık toplantılara. Eh iş kadını olmak kolay diil ;))

Toplantılar sonrasında kalan kısacık zamanda birazcık çarşısını gezelim dedik. Bakırcılar Çarşısı tam benlik. İncik cıncık bir sürü garip gurup şey arasında kayboluyor insan. Hepsi yöresel, çoğu da el emeği. Dedim ya tam benlik ;)

Sülük ne alaka sormadım :) En iyisi bilmemek diye düşündüm valla;)

Zincirli Bedesten hanına girer girmez bayraklar dikkatimi çekti. Ben çok uzun zamandır bu kadar bayrağı bir arada görmemiştim bile. Hepsine helal olsun...

Atatürk de çok severmiş Gaziantep'i, ben de çok sevdim. İnsanlarını, yemeklerini, yapılarını.. Bir fırsat olursa kesinlikle gidilmesi gereken bir yer bence. Biz  iş seyehati için gidip, hiç bişi göremeden geldik diyebilirim. Fırsatınız olursa Kent Müzesine, Arkeoloji Müzesine, Kale'ye, Mevlevihane'ye, Savaş müzesine, St. Petros Kilisesine gidin. Bol bol resim çekin biz de gitmiş kadar olalım.

Gezelim, görelim, paylaşalım! Hayat en çok gezince güzel ne de olsa.. ;)

Buket

1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

1. Hemen sülük açıklaması gelmiş :))
      Ahhh İstanbul İstanbul diye boşuna demiiyorum ya ben.. :( İzmir'de hava bulutluuu çookk bulutlu :(

2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

3. Çekilmez tabii çekilmez :((

2. Uçan Karavan Gaziantep'e uçmuş. Özledim Gaziantep'i :( Dört yılın, üniversite hayatımın geçtiği sıcak insanların olduğu sıcak şehir. :)

1. Eveett Anarşiii, ben çoook sevdim yahu Gaziantep'i.. Cidden insanları bildiğin hoş sohbet ve misafirperver. İzmir'de herşey para olmuuşş, insanlık ölmüş. Kahrolsun kapitalist insanlar! >:) Gaza geldim :))

2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

3. Aslında hiç soğuk değildi ama insanları bir günde böyle oldu.. :( O gün hangi gün bilmiorum ama nalet olsun o güne :(

3. antepe gittim ama doyasıya gezemeden döndüm umarım tekrar gitme şansı elde ederimde bende görürüm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...