21 Haziran 2013 Cuma

İçime sinmez hakkını vermeden yaşamak..



Zordur yaşamak,
Doya doya, hissederek,
Ama öyle de güzeldir ki..

Kimisi  bilmez değerini, kıymetini,
Nasıl bilsin?

Elini açıp yardım etmediyse bir daha görmeyeceği birine,
Hiçbir beklentisi olmadan gülümsemediyse sadece gözleriyle,
İçindeki müziği, sokaklara dökmediyse,
Adımlarına biraz olsun ritim katamadıysa,
Daha kötüsü içindeki müziğin çalmasına hiç izin vermediyse..

Hissetmediyse yağmuru ve güneşle hiç sohbet etmediyse,  
Bulutlarda yazılı hikayeleri okumadıysa,
Açıp kollarını, "özgürüm ben" diyemediyse,
Hür iradesiyle hata yapmadıysa ya da her hatasından bir şey öğrenmediyse,
Ama en önemlisi ister milyonların içinde, ister tek başına,
Kendisine yapılmayan bir yanlışa dur demediyse,
Susturup vicdanını, sessiz kaldıysa..

Bilememiştir hakkını vererek yaşamak nedir,

Nefes almıştır, yaşlanmıştır da,

Yaşayamamıştır hakkını vererek..



9 yorum:

  1. Bugün sabah haberlerde özgürlük neymiş karnın doyuyor mu işin var mı, neyi sorguluyorsunuz siz diye bir mesaj atmış spikere. Aynen bunu düşündüm. Bu insan yaşıyorum diyor işte. Karnını doyurmak, uyumak ona göre yaşam. Tuhaf "Nefes almıştır, yaşlanmıştır da,Yaşayamamıştır hakkını vererek.."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kime ne anlatıyoruz bilmiyorum ama içimizde de tutamıyoruz sanırım. Aç da kalabilirsin, herkesden az da paran olabilir. Ama bunların hiç birisi seni yaşamaktan alıkoymaz ki.. İnsan gibi yaşamaktan özellikle..

      Sil
  2. ''Muslukları açın,
    Gece uyumayın,
    Sebepsiz öpüşün,
    Ağlayın,
    Ağlatmayın,
    Yalan söylemeyin,
    Başkaldırın,
    İsyan edin,
    Mum yakın,
    Şarabı şişeden,
    Sigarayı filtresizinden için,
    Jim Morrison dinleyin,
    Olmadı Tom Waits,
    Kedileri okşayın,
    Birbirinizi okşayın.
    Beraber duş alın,
    Evde çıplak gezin,
    İnsanları takmayın,

    Tadını çıkarın…''

    YanıtlaSil
  3. öyleyse;

    http://www.youtube.com/watch?v=xj7br2PidGo

    YanıtlaSil
  4. hakkını vererek yaşamak lazım bazen.

    boşuna dememişler,
    diz çöküp yaşamayı neyleyim,
    ayakta onurlu ölmek varken.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. asik olun...hayat oyle guzellllllllll <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pasta yapmanın aşık olmaktan kolay olduğunu biliyorum.. Ondan pasta yapıp bol bol yiyorum ;))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...