11 Eylül 2013 Çarşamba

Benim de Meleğim var.. Adı Özlem ;)

Sanırım kendim için yaptığım en iyi şey bu bloğu açmak, hiç düşünmeden yazmak, bazen isyan etmek, bazen geyik yapmak ama en çok da kendim gibi insanlarla dertleşmek, onlarla birlikte hayal etmek oldu.. Burda öyle güzel insanlarla tanıştım ki..

Bugün o insanlardan biri beni mutluluktan zıplattı, hoplattı, hatta aşağıdaki sevimli mi sevimli ördeğe sarılıp ufak çaplı bir dans etmeme bile neden oldu :)) 


Yok çekiliş falan kazanmadım. Zaten o tip şeylerde hiç şansım da yoktur. Aslında her şey Özlem’in instagram hesabında gördüğüm bir resmiyle başladı. Ona bir arkadaşı kitap hediye etmiş. Bence bir insana verilebilecek en güzel hediyedir kitap.. Tshirt’e, parfüme, çantaya ihtiyacı varsa alır insan.. Neden bunları hediye olarak istesin ki? Ama bir kitap… İnsana bir dünya hediye edersiniz. Sanki “al senin hayatın da bu kadar güzel olsun der gibi”.. Neyse ben kitap hediyesini görünce ne yalan söyleyeyim gayet kıskandım.. Beni bir kitapla mutlu edeceğini bilecek kadar beni tanıyan etrafımda kimse yok mu yahu diye düşünürken Özlem’le konuşmaya başladık.. Ben üzgün üzgün yorum yaparken, Özlem beni mutlu etmek için bir yandan adresimi araştırmaya başlamış. Sonsuz bunu bilmenin bile beni mutlu edeceğini bildiğinden de hiç düşünmeden bana söyledi.. Tahmin ettiği gibi o bile çok mutlu etmişti.. Mailleştik Özlem’le, adresimi verdim, o da bana verdi.. Bu aralar düğünler, evlenme teklifleri bir o yana bir bu yana koştururken unutuvermiştim konuşmalarımızı. Sabah kargo gelince resmen zıpladım, hopladım.. Kitabım geldiiii diye sallana sallana kargoyu açarken içinden bir de Ördek çıktı J Öyle güzel öyle sempatik ki.. Ona her bakışımda kendine özel ses tonuyla "heeeyy gülümse" diyecek, ben de onu dinleyeceğim.. :)


Sanırım ben çok sevinince duygularımı tam olarak anlatamıyorum. Yahu dur, bir kitap bir ördek, neden bu kadar sevindin derseniz, nedeni sizi hiç tanımasa da sizin mutlu olmanızı isteyen insanların olması.. Bu biblo benim için altın değerinde.. Baş ucuma koyup her sabah gülümseyerek uyanıcam sayesinde.. Kitabı ofiste açıp okumamak için zor tutuyorum kendimi.. Biliyorum ki daha okumamış olsam da bu kitap bana çok çok iyi gelecek... 




Tabii ki kargo elime geçtiğinden beri sürekli Özlem’e  msj atıp teşekkür ediyorum.. O benim her mesajıma tüm içtenliğiyle “seni mutlu etmek beni de çok mutlu etti, gününe neşe kattıysam ne mutlu” diyor.. Hiç tanımadığı bir insanı mutlu etti.. Hem de hiç beklentisi olmadan.. Keşke herkesin hayatında bir sürü Özlem olsa.. Benim hayatımda bir tane var.. Ve ben onunla tanıştığım için çok şanslıyım, çok mutluyum.. Her şeyin en güzelinin senin olmasını diliyorum Özlem... Hıı kim mii bu Özlem? Kendisi benim Meleğim.. :))  Çoook teşekkür ederiiiim.. Hem de çok.. :)



(Özellikle bugün çok mutlu olan) Buket ;))

9 yorum:

  1. Sen beni ağlatıcak mısın yahuu, ne güzel anlatmışsın.. İnan ki en az senin sevindiğin kadar bende çok sevindim ve çook mutlu oldum birini mutlu etmenin hazzı çok başka, ayrı bir duygu, çook güzel :)
    Aslında bu duyguyu bana yaşattığın için ben sana teşekkür ederim :))

    Hayatta en güzel şey gülümsemek bunu önceleri pek anlayamazdım, hayatımda çokta acı bir olay yaşamadım ama gülümsemenin gücüne her geçen gün inandım, gülümsemek ilaç gibi bir şey, sihirli bir olay sanki çünkü etrafındakilerde seni görünce gülümsüyor.. Güzel arkadaşlıklar edindiğim için bende çok şanslıyım!
    "Heeyyy gülümseee" :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman bir gülümseme var hala suratımda zaten :)) Hem de sayende.. Gerçekten öyle, gülümsemek, gülümsetmek çok önemli.. Yani bazı insanlar için :)) Melekler gibi :))

      Sil
  2. ben kıskandım :((
    ne güzel 'ruhu sen' bir dostun var demekki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım "dost" olmak için fiziken yanında olması ya da yıllarını yan yana geçirmene gerek yok.. Sadece onun mutluluğunu istemen "dost" olmak için yeterli.. :)

      Sil
  3. aynen öyle..
    boşanmanın ardından acı acı dank eden bir şen dul olarak über katılıyorum sana :)

    YanıtlaSil
  4. Kiskanmadim aslinda. Cünkü Özlemin'de seninde güzelliginiz ortada. Bu arada Özleme ve sana sesleniyorum bana emailden adreslerinizi gecerseniz cok sevinirim. Ayrica Özlem ile whatsapplasiyoruz bir sekilde seninle de mesajlasabilirsek cok sevinirim soydas. ahukader@gmail.com Öptüm ikinizi de. Güzel insanlar sizi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...