16 Kasım 2013 Cumartesi

Durma, Albüm Yap Kendine! ;) (DIY)

Küçüklüğümden beri fotoğraf çekmeyi seviyorum ben. Saçma sapan ne resimlerim var anlatamam. İtiraf etmem gerekirse etrafımdaki çoğu insanı bezdirmişliğim de var. Ama sayemde herkesin booll bol anısı var diyip sıyrılıyorum, devam ediyorum milyar tane poz verdirtmeye ;)

Resimler, yazılar.. Aslında genel olarak anılar çok önemli benim için.. Benim gibi çoook önem veren insanlar biraz özel bir albüm isteyebilirler. Bgn bir sürü resim çıktı aldıktan sonra evde güzel albüm olmadığını fark ettim. Aldım eski albümlerden birini başladım kendimce özelleştirmeye ;)


Eski albümün kabını çıkardım, evdeki kartonlardan birini ölçüp kestim. Sonra yapıştırdım albüme.. Çok uğraştığım söylenemez yani ;))
 Sonraaaaa.. Minicik dokunuşlarla başladım anılarıma.. Evet o geminin kaptanı benim minik halim.. Deniz kenarında pembe bikinisi, mavi şapkasıyla garip garip sırıtan çocuk da benim.. :))
 Albümün kapağı da bana özel tabii ki.. ;)

Çok garip.. Eski albümdeki resimleri teker teker düzenledim bugün. Şimdi hiç görüşmediğim insanların resimlerine daha bir yakından baktım.. Bazıları kızgın olduğundan uzak, bazıları mesafeler yüzünden.. Ama hepsinin resimleri duruyor hala albümde. İlkokuldan, liseden, yazlıktan, üniversiteden, ilk iş yerimden.. Herkesin resmi gülümseyerek eklendi albümüme.. İşin garip yanı ben bazılarına kızgın olduğumu sanıyordum. Meğer resimlerini hayatımda isteyebileceğim kadar da sevgi barındırıyormuşum içimde onlara. Ne güzel, ayrıldıklarıma gülümseyerek veda etmişim meğersem.. Hiç olmazsa içimden ;))

Tüm anılarının yüzünü güldürmesi dileğiyle sevgili okur! ;)

Buket

19 yorum:

  1. Anıları biriktirmeyi seven insanlardan biriyim bende. Bir günlüğüm var, sevgilimle gittiğimiz sinema biletleri, arkadaşlarımın yazdığı notlar hatta bazen yediğim bir çikolatanın paketi, hepsini yapıştırıyorum günlüğüme.:) Bu albüm çalışması da ilham oldu bana, bunu bende deneyeceğim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bir sürü defterim var öyle.. :)) Yıllar sonraki haline belki de dünyanın en değerli hediyesini bırakıyorsun. Daha ne olsun ;)

      Sil
  2. Cok güzel canim ya. Bende annemi bezdirdim fotograf askim ile. Bir sürü fotografim var. Fotografli günlügüm bile var. Mesela bir yere mi gidiyoruz arkadaslar ile, o gün özel mi, yada bir daha buraya kolay kolay gelmeyecekmiyim, masanin bile fotografini ceksem bile ciktisini alip o gün ile yazdigim sayfanin arkasina yapistiriyorum fotografi. Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzelini yapıyorsun ;) Ben de seni öptüm soydaşım :))

      Sil
  3. Aslında bazen saçma sapan gelebilir fotoğraf çekmek filan ama teknoloji ilerledikce artık fotoğrafı kağıda bastırmak yerine teknolojik ürünlerin içinde tutuyoruz. Geçen bir baktım da sadece çocukluk resimlerim var , doksanların başında çocukluğunu yaşama fırsatı yakalayan biri olarak bu benim şansım sanırım ama son beş - altı senenin neredeyse hiç yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekip çekip saklamıyorsan kötü. Ama hard diskte fln tutuyorsan en sevdiklerini bastır derim. Hard diski bozulan bir insan olarak söylüyorum. Hiç hoş diil :(

      Sil
  4. Bir bilgisayar mühendisi olarak bir cok kere arkadaslardan su cümleyi duydum: "Ahu hard disk bozuldu, tüm fotogralarim gitti ya, bir el atsan." Inanin bana bozulan hard diski geri getirmek büyük caba istiyor. Bir cok fotografi kurtarmis bulunuyorum, bu yüzden ciktisini alin sizin icin cok önemli olan fotograflarinizin. Bende bunu yapiyorum. Arkadaslar geliyor, aciyorum albümleri yillar yillari kovalamis. Cocukluk fotograflarimiz. Dogum günleri falan. Ardindan kendi cocuklari olmus onlarin fotograflari. Bebeler simdi yanimizda oturmadan zip zip oynuyor. Cok güzel bir sey.

    YanıtlaSil
  5. "Yıllar sonraki haline, dünyanın en güzel hediyesini vermek" ne de güzel ve anlamlı konuşmuşsun.. 60'lı yaşlarda o deftere bakmak büyük bir hazine gibi olmalı.. Bende değerli, özel anları fotoğraflayıp, senin gibi deftere yapıştıracağım.. :))
    Hayalleri gibi güzel olan insan :)) Öpüyorum çook..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallaaahh en yakın zamanda seninle de resmimiz olucak, onu da eklicem albüme :))
      Defterlerimiz, albümlerimiz çoook güzel anılarla dolar inşallah kuzuumm.. :))

      Sil
  6. Peki, mutluğun resmini çekip bir albüm haline getirebilir misin? - İçimdeki Nazım Hikmet konuştu sanırım... -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluğun tek resmi olur mu hiç? Her resmin içinde mutluluğu gösterebilirim diyebilirim sana ;))

      Sil
  7. Çok güzel bir fikir! Ne güzel şeyler geliyor senin aklına böyle ya! Bir de benim blogumun pisicikler bölümüne uğra! Seninkiler kadar olmasa da küçük bir süpriz var orada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah bayıldııımm sürpriziineee :)) Çılgınım, çılgınsın, çılgııınlaarr :)) Resim de çok güzel olmuş :) Ellerine sağlııık :))

      Sil
  8. Fotoğraf kesen insanları anlamıyorum :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden? :)) Resmin gereksiz yerlerini kesip daha anlamlı hale getiriyorsun daha ne olsun ;)

      Sil
  9. ben de bayiliyorum fotograf cektirmeye.benden uzakta olan insanlarin fotograflarina bakarak avunuyorum.belki bir gun bana bir fotograf kadar yakin olur diye((( Aylin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bir de insanlara dünyanın en güzel iyiliğini yapıyoruz fotoğraf çekerek. O en mutlu anlarına hapsediyoruz onları ve hep öyle hatırlıyoruz ;) Daha ne olsun ;))

      Sil
  10. dimi ya cok haklisin canim:)Aylin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...