12 Kasım 2013 Salı

Sen de Sebastian.. Ay pardon Sezar..

İş güç o kadar yoğun ki bırakın DIY projesi yapacak isyan edecek zamanım kalmadı. Bi boğaz ağrım eksikti, sağolsun o da yetişti. Sonbahar millete çınar ağaçları altında birlikte yürüyecekleri sıcacık eller verirken bana buz gibi rüzgar eşliğinde sürekli sızlayan bir boğaz armağan etti. Buradan sonbahara da teşekkürlerimi sunuyorum. 
Şu sıralar Thylolhot'ıma su koycak insanım yok desem abartmam yani. Ama işin garip yanı, bu yalnızlık gittikçe güzelleşmeye başladı. Sanki şimdi insanların arasında boğulmuyormuş gibi yapmama gerek yok. Ya da içimden geldikçe sevdiğini zannettiğim insanlara hevesle hediyeler hazırlamama gerek yok. Yanlış anlaşılmasın uzun duvarlar ördüğüm yok. O kadar değil. Sadece adım atarak girilen sınırlarımı biraz yükselttim sanırım. Şimdiki sınırlar balkon muhabbeti gibi. Hafif yükselttiğim duvarıma dirseklerimi dayayıp yüzelsel muhabbetimi yapıp baktım olucak gibi diil, içerde yemek var neyse sonra görüşürüz diyip sıyrılabiliyorum. Bu formülün 27 yıl sonra aklıma gelmiş olması ya da bunu benimsemiş olmam da ayrı tabii. 
Biraz kaçıyorum anlayacağınız. Herkesten, ailem ve çok çok sevdiklerim hariç, herkesten. 


Sonuç : 
#1 Menfaati için sevimli gözüküp aslında hep bana hep bana diyenlere "al sana" diyip çekip gidebildim sonunda. Yani umarım. Bakalım ne kadar daha "kendini düşünen" bir insan olabileceğim.
#2 Aslında çok haklılar. Şans eseri sevdiğimde kırılmıyorum, paramparça oluyorum. Bu yüzden ya dur demeli, ya da sizi elbet toparlayacağını bildiğiniz insanlar için paramparça olmalı. Denemelerimi yapıyorum. 
#3 Tyhlolhotıma suyumu koydum. Şimdi de üfleye püfleye içiyorum ;) 
#4 Hey sen! Bana mı yazmış diye düşünüyor olabilirsin. Düşünme! Yazıların her biri sadece ve sadece bana beni anlatmak için yazdılar.. Bir de benim gibi kendini yazılarda bulmaya çalışanlara. 

Buket 

11 yorum:

  1. Hey Sebastian, pardon Buket :) Gecmis olsun kuzum :))

    YanıtlaSil
  2. Yalnızlık göreceli kavram, istemediğin insanlardan kaçma isteği ile yalnız kalmayı karıştırma pukkican pukki pukki ! Allah sağlık versin, orda olsaydımda sıcak suyunu ben koysaydım ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsaydın da bi de çorba yapsaydın iyiydi :))

      Sil
  3. Aynı hisleri taşıyoruz senle. Ama bana zararı olmayan kişilere de yapıyorum ben bunu, yalnız kalmak bazen öyle hoşuma gidiyor ki. Sevdiğim kişiden bile uzaklaşmak istiyorum bazen, üzülmüyorum da aksine mutlu oluyorum. Yalnızlık virüsü bulaştı galiba bana. İşin kötüsü virüs yok edilmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakkatten aynı durumdayız desene :)) Bi bıkkınlık var.. Orası kesin.. Bi de bende insanlara karşı ümitle bakma gibi bir alışkanlık var. Ne kadar az insan o kadar az hayal kırıklığı denklemi yarattım sanırım biraz da.. Hakkımızda hayırlısı ;))

      Sil
  4. merhaba Buketcim.nasilsin?sanki bu aralar pek bi mesgulsun yeni paylasimlar falan goremiyorum blogda? <3ozletdin kendini... Aylin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylinciiimm.. Tamam geri dönücem söz :) Hem de bu akşamdan itibaren ;)

      Sil
  5. sabirsizlikla bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. haha çok eğlenceli
    balkon sohbeti gibi benzetmesi çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinirlenmek bana yarıyor zaten ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...