27 Haziran 2014 Cuma

Minik Minik Aşk Hikayeleri // Cornetto

İşi biliyorsun Cornetto ;)) Yalın'ın yaptığı o güzelim şarkılara ek olarak bir de minik minik aşk filmleri hazırlamışlar. Hala görmediyseniz işte sizin için buradalaaarr ;) 

Aslında hepimizin hayal ettiği ama "yooohh ya nerede bizde o şans" diye geçiştirdiğimiz hikayeler var. Günümüzde çoğu cool erkek bile "ya bezdim bir günde tanıdığım insanla haşnafişna yapıp ertesi gün başkasına göz kırpmaktan, duygu istiyorum" diyorsa bilin ki günümüzün en çok aranan olayı AŞK. Yahu madem yaşayamıyoruz, yüzümüzü asıp beklemektense birazcık gülümsemek için bu kısacık filmler bire birler ;)

Önce benim hikayem.. Yani en sevdiğim diyelim ;) Tamam biraz da kızı kendime benzettiğim yani, insanların yüzüne bir iki kez inat olsun diye geğirdiğim doğrudur ;)) Ama en çok "uzaktan bakarak suyun nasıl olduğunu bilemezsiniz" de kalmış ve favorimi seçmiş olabilirim.. 

Hotel Oasis 

Vee arasından eminim birinde kendinizin olmasını isteyeceğiniz diğerleri.. 

23 Haziran 2014 Pazartesi

Eski gömlekten yeni ceket - DIY

En sevdiğim şeydir kıyafetler üstünde oynamak. Küçükken de annemin dolabına girer beğendiğim şeyleri keser kendime uyarlarmışım. Arada anneme hiç sormadan sevdiği bluzları da kesip biçtiğim olurmuş. Büyüdüm ama değişmedim.. Sadece artık annemin dolabına daha çok saygım var, sormadan dokunmuyorum eşyalarına. Tabii bunda küçükken popoya yediğim darbelerin de etkisi yok değil ;))

Son zamanlarda kimono benzeri bol ceketler çok moda. Hem şık duruyorlar hem de içinde aşırı rahat ediyorsunuz. Eski gömlekleri bu tip ceketlere çevirmek inanılmaz kolay. Böylece hem desenlerini sevdiğiniz ama tipini artık beğenmediğiniz gömlekleri değerlendirmiş oluyorsunuz hem de moda diye iki kumaş parçasına dünyanın parasını vermiyorsunuz ;)) 


Müzikli Mim - Vol 2365643454 ;)

Veee abisini dün gece sevdiklerinin de katıldığı mütevazi bir düğün ile evlendiren yazar kucağına bilgisayarını alır,  bölünmeyeceği kuytu bir köşede uzun zamandır ihmal ettiği bloğuna döner. Sonunda ;) 

Müzik önemli! Herkesin hayatının her gününün her anının bir müziği olabilir. İşe gitmek için kalktığınızda MFO - Mecburen çalabilir, gün içerisinde birine sinirlendiğinizde Lilly Allen F*ck you içinizde çalarken o kişinin gözlerine bakıp gülümseyebilirsiniz mesela. Günsonu ya da hafta sonu geldiğinde bangır bangır Sıla – Kafa fon müziğiniz olabilir. Müzik sizin hayata bakış açınızı etkiler. Ondan önemli bence. Ben her fırsatta kendimi kulaklığıyla hayattan soyutlayan insanlardanım. Ne çok gıy gıy da gıygıy, ne de şıkkıdı da şıkkıdı müzikler var telefonumda. Daha çok film müzikleri, ya da bana anlamlı gelen müzikler.. Mor Rimel'in uzuun zamandır cevaplamak istediğim mimiyle  basıyoruz play'e, sonra da rastgeleye. Hiç atlamadan devam ediyoruz..  İyi dinlemeler size, ona da bana gelen en güzel mim için çok çoook teşekkürler ;)

11 Haziran 2014 Çarşamba

Mim - Volume 2365643453

Müziksiz bişi olmaz, önce play lütfen.. 



Blog aleminin cool çocuğu Öküz oğlan mimlemiş beni. Evet şaka değil, onu da mim olaylarına sürüklemişler, garibim önce gayet ciddi, ortalarda eğlenceli, sonra peeeff ne sıkıcısınız yaav diye isyan ederek sonlandırmış cevaplarını :) Bi tanısanız o kadar tatlı, o kadar komik çocuk şu Öküz, onu kırmadan hemencik mime cevap veriyim istedim (mim üstünden 10 gün geçmişti ;))   

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...