11 Haziran 2014 Çarşamba

Mim - Volume 2365643453

Müziksiz bişi olmaz, önce play lütfen.. 



Blog aleminin cool çocuğu Öküz oğlan mimlemiş beni. Evet şaka değil, onu da mim olaylarına sürüklemişler, garibim önce gayet ciddi, ortalarda eğlenceli, sonra peeeff ne sıkıcısınız yaav diye isyan ederek sonlandırmış cevaplarını :) Bi tanısanız o kadar tatlı, o kadar komik çocuk şu Öküz, onu kırmadan hemencik mime cevap veriyim istedim (mim üstünden 10 gün geçmişti ;))   

- Blog Açma Hikayeniz Nedir?
Tamamen özenme, tamamen..
Güya DIY projjeleri, tarifler, gezilen güzel yerler yazılacaktı. Yani bunlar bloğun %90’nını oluşturacaktı da arada bu yazan kim yahu demeyin diye kendimden bahsedecektim ara sıra. Şu anki hale bakınız. Anca kendimden, kendi yaşadıklarımdan, hissettiklerimden bahsediyorum. Bu blog bende gizli bir iç dökme alanı olmaktan da çıktı. Bak şimdi fark ettim. Napıyorum yahu ben? :s

- Blog İsminiz Nereden geliyor?
Uçmak güzel olurdu. Karavanım da yok. Uçan karavanım olsa şahane olurdu gibi gelmişti. Arkadaşımla konuşurken eee uçan karavan olsun dedik, oldu. Gece rüyaya yattım uçan karavanımla dünyayı gezdim demek isterdim. Ama rüyalarımda genelde in cin min kovalıyorum bu aralar. Dünya kurtarmaca bi nevi ;)

- Hangi Mevsimi Seversiniz?
Bahar. Mart hali değil ama. O soğuk kıştan çıkıp kuşların sesi çıkmaya başladığı o aylar. Hani aldığınız nefesi hissettiğiniz zaman işte. 

- Bu Mevsim Size Neyi Çağrıştırıyor?
Yeniden başlamayı. Pis kıştan çıkmışsındır, dışarıdan baktığında gün beyazımsı doğar, turuncumsu batar..  Ama sanırım en güzeli de verdiği his. O yazı beklerken ki heyecan. Yaz geldi mi "eee?" hissi olur ya, işye baharda yaz planları yapılır, belki hiç gidilmeyecek sahiller, yaşanmayacak aşklar hayal edilir. Hııı bi de etraf çimen kokar baharda.. En sevdiğim koku. 

- Kırmızı Ruj mu, Eyeliner mı?
Eyeliner. Gözleri olduğundan daha anlamlı yapar. Öküzcüm  ruj demişsin de kızların çoğuna o sexy bakışı ne kazandırıyor zannediyorsun? Kırmızı ruj mu? :)


- Blog Yazmak Sana Ne Kazandırdı?
Online günlüğüm oldu, daaa nolsun ;) 
Şaka bi yana çoğu insan ııghhh bloğu var salaaahh tepkisi verebiliyor. Belki de çoğu insanın kimliklerini çok da açığa vurmamalarının nedeni bu.. Benim için iş farklı.. Ben burada belki de hiç sohbet edemeyeceğim uzaklıktaki insanların hiselerini, yaptıklarını, hayallerini paylaşıyorum. Bana benzeyen insanları okuyorum,  destek oluyorum. Onlar da bana tabii..  Bazen abartıp dramaya bağladığın anlarda seni zerre tanımadan sadece yazılarını okuyup sana destek oluyorlar. Hiiiç abartmıyorum, Allah tuttuklarını altın etsiiiin bacım ;)

- Kitap okumak mı, bir şeyler yazmak mı?.
c-Yukarıdakilerin hepsi ;)

- En Çok Etkilendiğin Film(?)
Perks of Being a wallflower, ölü ozanlar derneği, Harry Potter (Valla :)).. 

- Şiir mi, roman mı, hikaye mi?
Şiir apayrı. Belki sayfalarca hikaye okursunuz da bir şiirin sizde yarattığı o hissi yakalayamazsınız. Şiir özetlemek. Çok konuşmadan, uzatmadan derdini anlatmak. Çook sessiz, huzurlu bir yerse şiir, kesinlikle şiir. Bol gürültülü saçma sapan bir yerse roman. Yahu bir kaç sayfada kafan dağılsa da olayın tamamı o sayfada gizli değildir zaten. Kafan dağılabiliyorsa yazar sana olayları kafanda canlandırman için pencere mordu, duvar sarıydı, yerler kırmızıydı falan diye tasvir yapıyordur zaten.   

- Hangi Tür Film/Kitap(?)
Film=> tarihi, fantastik, aksiyon, komedi.
Kitap=> tarihi bişiler olabilir, fantastik olabilir ya daaa romantik falan olabilir (genç kızız olcek o kadar ;))  

- Öğrenci Olmak mı, İş Hayatı mı?
Şaka mı? Popoyu yaya yaya öğrencilik. Ama bak bi daha öğrenci olsam 4 yıl salak salak takılmaktansa elimden geldiğince sınırları zorlardım. Tabii canım anca keşke ;)

-Kitap Okumak mı Film İzlemek mi?
 Ne yalan söyliyim çok seviyorum kitap okumayı. Ama bir ayda göbişime bilgisayarımı koyup izlediğim film sayısı 10sa (farazi olum sayılar ;)), kitap sayısı 3 olabilir.  
Kitap okumak ayrı tamam ama film en fazla iki saatte deneyimleyebildiğiniz apayrı bişi. Hem teknoloji gelişti fantastik filmler böyle hayal gücünüzde yaratamayacağınızdan bile güzel. Tabii eğer hindistan ya da türkiye’de yapılmadıysa. Neyse sonuç, gönül isterdi ki kitap diyeyim ama yalan söylemeye gerek yok, film tabii ki film..  

- Klasik Giyinmek mi, Spor Giyinmek mi?
Yerinde giyinmek. Çarşıya topukluyla çıkılmaz, özel yemeklere spor ayakkabıyla gidilmez gibi.

- Almaktan Asla Vazgeçmeyeceğin Şey Ne?
Evde en çok olan şey Kitap. Doyamadan alıyor, okuyacak zaman bulamıyorum. Ama kitap ayrı, hep derim, ayrı.. 

- En Sevdiğin Yemek?
Herhalde en çok düşündüğüm soru bu oldu. Her şeyi baya en sevdiğim şey gibi yiyorum sanırım ben. Eti haşlayıp önüme koymasınlar bi de dil, beyin meyin olmasın diğer yemeklerin hepsini yerim.  Yiyelim ki kafamız çalışsın dimi (annesi tarafından kandırılmış başka bir genç kızımız daha obezitenin kurbanı oldu)

- En Sevdiğin Dizi?
Vampir takıntısı var bende. Tee eskiden Buffy The Vampire Slayer’ı izliyordum. Sonra Angel çıktı ona taktım. Ordan The Vampire Diaries, hooop ordan da The Originals. Hep Hollywood kabul ama hem izlenesi insanlar (anladınız;)) hem de olaylar aile dramı falan değil yahu. Bizim Türk dizilerinde kimin eli kimin cebinde belli değil, birileri pıt diye ölüyor birileri bi türlü ölmüyor falan. Saçma sapan. Hala Kurtlar Vadisi devam ediyor diyenler var. Hakketten mi ya?

- Özel Bir Yeteneğin olsa Bunun Ne Olmasını İsterdin?
Vampirlerin dediklerini yaptırma gibi bi güçleri var. Mesela sokakta bi kız gördün, tshirtün çok güzelmiş onu bana ver diyorsun hoopp çıkarıp veriyor :)) Otele gidiyorsun en lüks oda ne kadar, 1000 tl diyorlar, sen gözlerinin içine bakıp hayıııırr 10 tl diyorsun, hooop en lüks otelde 10 tl'ye kalıyorsun. 
İnanıyorum ben bu güçle dünya barışını çok rahat sağlardım. 

- Hasta Olmanın En kötü Yanı?
(Amma soru var yaaa! Bi de birbirleriyle alakalı olsaydı. Mimleri mi karman çorman yapmışlar. Olum kişilik envanteri mi bu yoksa:s Hangisi sensin gerizekalı, salak, mal, öküz (meclisten dışarı tabii;)))
Tek güzel yanı artan ilgi. Kalan kısmı hep çirkin, hiç çekilmez.

- Alınacaklar Listen Var mı, Top 5 Nedir?
1- Uçurtma maketi
2- Bisiklet
3- Paten
4- Mobilya boyası, kırmızı.
5- Rusca sözlük 

- İlk Aldığın Makyaj Malzemesi Nedir?
Lipstick.

Bitti mi? Bu kadar mı? Hayyııırrr bitmemeliii daha çay mı bira mı sorusu olmalııı!! Poğaça mıı yoksa kek mi falan. Tshirt mü pantalon mu ya da? O güzel olurdu bak ;)  

Bu güzel mim için öküzcüğüme tekrar teşekkür ediyorum.. Nasılsın öküzcüm? İyisin inşallah diyor, güzel günler diliyorum.. Herkese tabii ;) 

Ps.: Bi koşu abimi evlendirip geliciim!

Buket 

26 yorum:

  1. Bloğunun adı bence muhteşem!
    Seninle ilgili ipuçları veriyor zaten...
    Ben cevaplarını okurken çok eğlendim.
    Özel yeteneğe bayıldım, Harry Potter'a da şaşırdım.

    Ps- Allah mesut etsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm..:))
      Harry Potter'dan etkilenmesem de 20 kez izleyebilirim sanırım ;)) O manada..
      (iç ses: yastığının altında sakladığın chopstikden bahsetmiyorsun, hani arada büyü yapabiliyormuşcasına salladığın ;))

      Sil
  2. Özel yetenek kısmı pek hınzırca oldu !
    ve rusca sözlük ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne sandın ;)
      Rusça öğreniyim diyorum. Sözlüğüm olmadan nasıl öğreniyim, nasıl :)))

      Sil
    2. Rusça niçın ki hııı, bende çok öğrenmek istiyorum ki ^-^
      hikayenin can alıcı bir kaç kısmını yazdım of ki offf

      Sil
  3. anaaaaaaaaaaaaa bir kisi daha Mim kurbani oldu ))).bu arada bir cok cevabinda sana katiliyorum.acaba sen benim hic bilmedigim kiz kardesim falanmisin? )))gidip anneme babama sormam lazim Buket diye bir kizlari varmi?(saka bir yana biz cok benziyoruz haaaaaaaaaa)Aylin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhaha... Sen de mi Harry Potter seviyorsun yoksaaa :)

      Sil
    2. delimisin bayiliyorum HACIIIIIII )))

      Sil
  4. Bu arada müzik-sever bloggerlar arasında seni de mimledim.
    Yapmak istersen eğer:
    http://mor-rimel.blogspot.com.tr/2014/05/muzik-temal-eglenceli-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii yaparım canıım.. Hem de en kısa zamanda :))

      Sil
  5. Valla oku oku bitmedi ne uzun mimmiş, sorular özenle seçilmiş ama belli hahahaa bir insan nasıl çıldırır soruları :DDD Valla beni mimlemişsindir diye korka korka yazının sonuna geldim :))

    Bi koşu evlendir de gel abini, sonra sıradakilere gelsin.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nikah memuru gibi kız =D

      Sil
    2. hahah ya ben mimlere vicdanen cevap verip, sonunda ben çektim onlar çekmesin diyip kimseyi mimlemiyorum :))) Ammaaa güncel takip edebildiğim zamanlar geldiğinde her mimde 20 kişiyi mimleme planlarım var. O günler de gelecek inşallahh ;)

      Valla bi evlensin zaten ben neler yapıcam neler ;)

      Sil
    3. @sonsuz sevdiklerimin bu güzel günlerinde yanlarında olmak benim için bir şereftir ;)))

      Sil
    4. Bi de yiyorsa olma zaten ;)) Burnundan getircek insanlar tanıyorum Aliiii :)

      Sil
  6. özel yetenek cevabına bayıldım, çok hoştu :)
    şarkı da süper, öpüldünn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teknolojinin bu kadar geliştiği bir dönemde uçmak pek gerçekçi kalırdı ;)) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. La havlee :)

    "Enerjine, optimist bakışına, içindeki çizgi film karakterine m.çam" diyeceğim, ayıp olacak şimdi, öyle değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah kiskanma beni okuzcugum ;)) "Hayata hep biyik siyircagina elini uzat da bi anlas yahu.." dicem.. valla dedim gitti ;))

      Sil
  8. Bloğunun ismi çok tatlı :)
    Abine mutluluklar diliyorum o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkur ederiim.. abime mutluluklardan cok sabir dilekleri gerekli sanirim bu aralar. Bosuna bekarlik sultanlik degilmis, evlenmek pek zormus ;))

      Sil
  9. nerdesin canim yaaaaaaaaaa...bi gorunup bi yok oluyosun.en kisa zamanda muhtesem bir donus bekliyorum.hadi geeeeeellllllllllll.

    YanıtlaSil
  10. nerdeeeeeeeeesin?takipcilerimi unutdum demissin... nerdesin?seni unutmak kolaymi?bizi birakmak kolaymi soyle nerdesin? Bak sana beste yaptim.hakikaten nerdesin ya Buket <3 Aylin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayliiiinnnciiimmm :)) Çok yorgunum çoook.. Bu haftasonu abimin düğünü var onu bir atlatalım hep burdayım söz ;))

      Sil
  11. uçan karavan ben de dramimleyeyim o zaman sizi :)

    detaylar benim blogda :)

    YanıtlaSil
  12. hadi bakalim oyle olsun.ama fazla ozletme kendini.Abine de mutlulukar dilerim.(Sana da bu kadar telasin icinde SABIR)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...