27 Haziran 2014 Cuma

Minik Minik Aşk Hikayeleri // Cornetto

İşi biliyorsun Cornetto ;)) Yalın'ın yaptığı o güzelim şarkılara ek olarak bir de minik minik aşk filmleri hazırlamışlar. Hala görmediyseniz işte sizin için buradalaaarr ;) 

Aslında hepimizin hayal ettiği ama "yooohh ya nerede bizde o şans" diye geçiştirdiğimiz hikayeler var. Günümüzde çoğu cool erkek bile "ya bezdim bir günde tanıdığım insanla haşnafişna yapıp ertesi gün başkasına göz kırpmaktan, duygu istiyorum" diyorsa bilin ki günümüzün en çok aranan olayı AŞK. Yahu madem yaşayamıyoruz, yüzümüzü asıp beklemektense birazcık gülümsemek için bu kısacık filmler bire birler ;)

Önce benim hikayem.. Yani en sevdiğim diyelim ;) Tamam biraz da kızı kendime benzettiğim yani, insanların yüzüne bir iki kez inat olsun diye geğirdiğim doğrudur ;)) Ama en çok "uzaktan bakarak suyun nasıl olduğunu bilemezsiniz" de kalmış ve favorimi seçmiş olabilirim.. 

Hotel Oasis 

Vee arasından eminim birinde kendinizin olmasını isteyeceğiniz diğerleri.. 


Pusula 
"Bazen insan hangi yöne gideceğinden çok şansa ihtiyaç duyar"


Bir Aşk Kadar Uzak 
(Bi de uzaktan ilişkiler sıkıcı derler ;)) Al sana güzel versiyonu..Adamlar benim üç boyutlu kartlarımdan oda yapmışlar :))))
"Bazen 5000km size dünyanın bir ucu gelebilir, ama bazende aynı odadaymışcasına yakınsınızdır"


Aşkın X Hali
"Bazen her şeyi net görebilmek için, bütün karışıklığın üzerinden bakman gerekir, X" ;) 

Diğerleri de youtube'da.. 

Aşk güzel şey.. Hepimizin başına gelmesi dileğiyle.. ;)) 

Tatlı rüyalar ;)

20 yorum:

  1. Evet ask guzel ama bir de cesaret edip soylense daha iyi olacak.

    YanıtlaSil
  2. hepsi harika.Hotel Oasis-o kizin yaptigi neydi yaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  3. uzakatan bakarak suyu nasil oldugunu bilemezsiniz<3

    YanıtlaSil
  4. sana bir sarki soyliyicem onu klibine bak cok guzel bir filmden parcalar istersen sonra filmin de ismini soylerim.ELVIN BABAZADE-SEVIREM DE(sarki da cok guzel).Fikirlerini merak ediyorum<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktin mi?

      Sil
    2. Mutlu sonlu olsun mümkünse öneriler ;)) Sonunda iki kişinin ölmediği mesela ;)

      Sil
    3. dogru,ben de zaten oncesini seviyorummmmmmm.soyliyicem bir iki tane bakarsin)))

      Sil
    4. aynen sonunda kavuşma olsun mümkünse ! birine araba çarpıp kalbi diğerine takılmasın(araba parçası misali hahahah) ya da diğeri kanserli olduğu için diğerini terk etmesin finalde enya - only time çalmasın =P

      Sil
    5. dur dur sana bi video soyliyicem ona bak-Direk Ask Love is Blind A Short Film Irem Altug & Ertug Tufekcioglu

      Sil
    6. baktin mi Buket?

      Sil
  5. Ne kadar güzel bir fikir "minik dozlarda aşk" :))

    Senin kartlarının 2-3 boy büyüğü olmuş oda...
    Valla süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize de o odalardan lazım değil mi? İçine girer kitap okurduk yani ne var ;))

      Sil
  6. sen en cok hangisini begendin?

    YanıtlaSil
  7. ahanda yine kayboldu tatli kiz.yine kimi evlendiriyon.hadi hadi paylasimlari gorelim)))

    YanıtlaSil
  8. kesin unuttu bu kiz bizi

    YanıtlaSil
  9. ben diyorum arkadas bu kiz unuttu bizi(((

    YanıtlaSil
  10. nie bişi yazmıosun die söylenmeye geliyordum bişiler yazmışmışsın =P işte bunlar filmlik şeyler olduğu için film zaten =D gerçekte ölümsüz aşklar ayrılıkla bittiği için ölümsüz olur çünkü her aşk ölmeye muhtaçtır yeğen =D hahahahaha ramiz dayı ses tonumla söylüyorum bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya seni evire cevire pataklicam Aliii.. :))) negatifligin bana da bulasti icimdeki cani gozunu acti :))

      Sil
  11. Çok güzel bunlar ya =) Geçenlerde rastladım hep izledim hem iç geçirdim=)
    benim favorim kesinlikle bu =)
    https://www.youtube.com/watch?v=9SI6lx2gI84

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kisaciklar ama yuz gulumsetmekte acayip etkililer dimi :))) yenileri gelsin de ic gecirmelere devam edelim ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...