16 Mayıs 2016 Pazartesi

...

Kimsenin bilmediği bin şey var sen de
Mesela nasıl güldüğün,
Gözlerinin nasıl da kaybolduğu
Kahkahaların arasında nasıl da ev olduğu sesinin

Mesela zamanı korkutan kaçıran,
Her sözünün devamı var bir köşede
Yaşanmışlıkların seni sen yapan,
Bilmesen de özel kılan.
Her hikayende bir gülümseme var senin,

Senin bile bilmediğin şeyler var hakkında.
Mesela yanında olmak,
İster uçurumun kenarında,
İster sokağın ortasında,
Sanki kollarını açıp gözlerini kapatmak gibi.
Korkmadan teslim olmak senin yanında olmak.


Kimsenin bilmediği bin şey var sende 
Senin bile bilmediğin, 
Bendeki seni öyle özel, öyle özlenen yapan, 
Şimdi dersen ki seni var eden, benim gözlerim,
İşte bu yazdıklarım
Sana verebileceğim tek hediye
Sana seni benim gözlerimden göstersinler diye


11 yorum:

  1. şey resim eski dicektim ^-^ hihohihih kime yazdın bakim bu şiiri /=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem.. Belki kendi kafamda yarattığım biri için yazmışımdır, belki de gerçekten olan biri için. Zaman gösterir Ali'cim.. ;)

      Sil
    2. kaçamak bir cvp bu pukki ^-^

      Sil
    3. Hayır değil.. Beni en iyi sen bilirsin, bu verebileceğim en içten cevap bile sayılabilir Alicim :))

      Sil
  2. Şiir çok güzel resim sana mı ait? Çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi benim.. :)
      Çok teşekkürler...

      Sil
    2. hepsimi senin ^-^ eheheh =P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...