5 Nisan 2021 Pazartesi

Kozalaktan Dekoratif Çam Ağacı Yapımı - diy

 Uzun zamandır yazmaya fırsat bulamadım ama kendimi size affettirmek için dünyanın en basit ve en tatlı projesi ile geldim. Görevimiz kozalaklardan çam ağacı yapmak! Hazır mıyız? ;)


Malzemelerimiz:

- Her yerde bulabileceğiniz 40-50 adet sıcakta beklemiş ve açılmış kozalak 

- Bir adet cam şişe

- Silikon çubukları ve tabancası

- İsteğe göre 1 adet kütük 

- İsteğe göre simli guaj boya



Kozalakların alt kısmını silikonlayarak cam şişenin altından itibaren sarmaya başlıyoruz. İşlem çok basit ama kozalakların kuru ve olabildiğince açık olmasına dikkat edin. Kozalaklar eğer yaşsa yapışmaz, açılmamış ve büyüklerse açıldıklarında yapıştırdığınız yerden kopabilirler.




Her yeri kapladıktan sonra minik yerler kalacaktır. Buralara ufak kozalaklar yapıştırabilirsiniz. Aslında buralar tam anlamıyla yaratıcılığınıza kalmış. Farklı tip kozalaklar, ceviz kabukları, kestane, kurumuş portakal her şey eklenebilir boş kalan yerlere. 


Ufak yerlerde kapandıktan sonra cam şişemizi tamamen kozalaklarla sarmış oluyoruz. İsterseniz direk bu hali ile dekoratif olarak kullanabilirsiniz. Ben biraz daha ağaca benzemesi için daha önceden çiçek sepetinden gelen bir kütüğü şişenin altına yapıştırdım. 



Sonrada evdeki metalik gold simli bir guaj boya ile kozalaklara biraz renk verdim. Her kozalağa biraz dokundurdum. 

Veee karşınızdaaaa kışın pinterestte bol bol görebileceğiniz çam ağacınız.



Üstelik aynı işlemi küçük gazoz şişelerine de yapabilirsiniz. Kabul edin çok iyi bir takım olmadılar mı? ;)




1 yorum:

  1. Halaaaa uçuyormuş bu karavan! 😊
    Değmeyin keyfime ✨✨✨

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...